Wsparcie techniczne

W 2CAD oferujemy bezpłatną pomoc telefoniczną przy instalacji i licencji dla wszystkich naszych klientów. W razie dodatkowych pytań dotyczących wydajności aplikacji, problemów z plikami, usprawnieniem pracy projektowej itp. mogą Państwo wykupić jeden z pakietów wsparcia technicznego, które oferujemy. Udostępniamy nasz zespół techniczny z misją, że rozwiążemy problemy naszych klientów jako partnerów technologicznych.

  • ROCZNE WSPARCIE TECHNICZNE

    Jedna opłata roczna. Możliwość konsultacji telefonicznych, za pomocą poczty elektronicznej, online lub poprzez zdalne połączenie, w zależności od potrzeb klienta w każdym momencie.

  • WSPARCIE NA GODZINY

    Dla potrzeb niektórych klientów, pomoc techniczna jest specyficzna i oferujemy wsparcie techniczne w formie godzin konsultacji przez telefon, e-mail, online lub poprzez zdalne połączenie.

  • WSPARCIE TECHNICZNE NA MIEJSCU

    Czasami klient potrzebuje naszej pomocy w swoim miejscu pracy.

  • SUPPORT PACK

    Konsulltacje, dostęp ze strony internetowej  do 2CAD Help,  odpowiedź udzielona przez inżynierów 2CAD w ciągu 48h lub 24h (w zależności od pakietu wsparcia) od poniedziałku do piątku. Wstępna analiza możliwości poprawy procesów (do 2h ) w celu lepszego wykorzystania oprogramowania, na żądanie klienta. Doradztwo w temacie sprzętu i urządzeń.

Chcesz więcej informacji ?

Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą.